2007-07-26 | 14:20
mega samochod, w sam raz zeby posmigac sobie po miejsccie i
popatrzec z gury na wlascicieli burakowozow w slomianych
kapeluszach
Newsletter: zapisz się!
nie jesteś zalogowany
zaloguj się
zarejestruj się
Komentujesz artykuł z Motogazety mojeauto.pl: czytaj komentowany artykuł.
2007-07-27 | 15:02
A w USA za BMW X5 4.8i zapłacimy 154 000 zł (ver podstawowa) .
Przepłacajcie sobie frajerzy komuchom i socjalistom z rządu . Na Wiejskiej
mają was za frajerów .
2007-07-28 | 12:59
Szanowny Panie Autorze,
Małe sprostowanie - X3 jest jedynym BMW, w którym jest dostępna w
pełni sprawna mapa nawigacyjna Polski. Czyżby przeoczenie?
:-)
2007-07-28 | 13:30
luiz ma racje, dresy moze i upodobaly sobie beemki, ale z cala pewnoscia
nie modele typu X3 za taka kase,
2007-08-07 | 13:06
PoGOOD, jeśli masz informacje gdzie mogę kupić mapę Polski do BMW X3
wyposażonego w system Proffesional to daj mi napisz na forum, bo w
serwisie powiedziano mi, że właśnie do X3 nie ma mapy :(((
2009-03-07 | 20:53
Jestem od niedawna posiadaczem X3 z 180 konnym silnikem 2.0. d . Manualna skrzynia biegów .
Auto ma doskonałe właściwości jezdne - w złych warunkach pogodowych jest niezawodne , świetnie trzyma się drogi i nic nie jest w stanie wyprowadzić je z równowagi . Z łatwością pokonuje ostre zakręty .
Silnik jest wewnątrz wspaniale wyciszony , ma przyjemny pomruk , super elastyczny - na 6 biegu można zejść do prędkości 90 km/h bez redukcji na 5 bieg po czym swobodnie przypieszyć .
Auto ma twardo zestrojone zawieszenie ( jednakże przyjemnie sprężyste ) , ale wspaniałe właściwości jezdne , super komfortowe fotele i poczucie , że to auto to sportowy bolid połączony z zaletami SUV-a , rekompensują to "lekkie" podskakiwanie na polskich drogach .
Zdecydowanie wolę taką charakterystkę zawiesznia , niż np. zawieszenie w Land Rover Freelander , które jest znaczniej komfortowe , ale przez to auto prowadzi sie bardzo niepewnie i nieraz ma się wrażenie , że wyleci się z zakrętu .
W X3 takiego wrażenia nie ma się nigdy - przy żadnej prędkości .
Warto to autko doposażyć w takie bajery , jak światła ksenonowe z funkcją doświetlania zakrętów , które bardzo podnoszą jakość i bezpieczeństwo podróży .
Sylistyka wnętrza jest bardzo przyjemna - deska rozdzielcza jest klasyczna dzięki temu nigdy się nie znudzi . Za to bardzo finezyjnie zaprojektowana jest tapiecerka na drzwiach . Skórzane podłokietniki są bardzo dobrze wyprofilowane ,a uchwyty drzwi trzyma się pewnie . W opcji dodatkowej jest również podświetlenie klamek , co w nocy bardzo efektownie wygląda .
Jak już wspomniałem , fotele są super komfortowe , a kanapa tylna przypomina luksusową sofe w domu , z której nie chce się wstawać .
Mam jedynie do jednej rzeczy zastrzeżenie - tył przednich oparć foteli jest wykonany z twardego plastiku , co psuję wizerunek bardzo luksusowego , skórzanego wykończenia . Było by idealnie gdyby był wykonany choćby z tego skóropodobnego materiału co wierzch deski rozdzielczej .
Do nawigacji jest już mapa polski dostępna , więc warto w ten bajer zainwestować, bo niestety w niewielu autach ekran nawigacji jest tak efektowny jak w X3 . CO najważniejsze , nawigacja jest precyzyjna i po pewnym czasie okazuje się , że bardzo prosta w obsłudze .
Na koniec chciałem zaapelować do dziennikarzy testujących auta luksusowe typu BMW :
Takie auta jak BMW nie są tworzone z myślą o tym , aby przewozić 6 osobową rodzinę plus teściową , która wyczuję nawet ziarenko grochu siedząc na 10 grubych poduszkach .
Nie należy ujmować tym autom punkty za to , że jest za mało schowków aby umieścić zabawki dla dzieci i że mają przeciętnej wielkości bagażnik .
Ponieważ X3,X5 i X6 to auta stworzone dla ludzi , którzy chcą mieć auto oryginalne , dla szpanu , dla wyróżnienia się w tłumie i dla przyjemności z prowadzenia auta . BMW wyznaje zasadę : radość z jazdy , a nie radość z wożenia teściowej i 6-cioro dzieci .
Więc należy te auta oceniać według tego pierwszego hasła , bo BMW nie kłamie : Te auta to czysta radość z jazdy i prowadzenia - i tak ma pozostać .